Sådan!

Hoppas jag inte skrämde upp alldeles för många med mitt förra inlägg, jag lever ju fortfarande!
Det var bara det skumma stället i magen som spökade igen och ja, det är inte milda smärtor om vi säger så.
Och precis som dom andra gångerna jag har varit hos doktorn eller gyn kom de fram till ingenting alls.

Gamla inlägg om det här och här och här!
Oj vad jag har gnällt om det, men med tanke på att det är återkommande så kanske man får?

Fick iaf sovit en två - tre timmar till och har spenderat hela dagen i antingen sängen eller soffan! Hur seg kan en söndag bli? :-P Fast Ämmi har segat med mig, alltid trevligt

Lite om helgen!

I fredags var det lokalerna och efter det mys med Ämmi tills vi kom fram till att vi ville hitta på något, ringde Snuffen och sen blev en kväll på Kingsan bokad. Trevligt snack och sällskap, lagom fredag!

Lördag var det kalas hos pappa för att fira mig och min bror ? typ kanske och fadern vår.
Alltså, dom där valparna vi har där! gud vad härliga dom är, ca 5 - 6 veckor gamla och så underbara! Glada och goa!
Chill kalas iaf och sen på kvällen bar det in mot Ystad igen för lite förfest innan Bar.a.Bar!
Dricka, lite ESC och sen begav vi oss mot ett relativt tomt Bar.a.Bar, var där ca en timme och sen drog vi igen :-D
Köpte nattamat- hem igen- satte igång en dålig film (och det var här det verkligen började göra ont i min mage)
småslumrade vid halv fyra tiden och sov drygt en timme och därefter var det bara mög!
Sjukhuset och allt det och sen har dagen varit som den har varit.

Ämmi är iväg och lämnar filmer + hyr nya och sen tar hon med sig pizza. Tur man har henne som kan passa upp mig idag när det behövs :-) <3

Men nä, nu ska jag lägga mig en stund till

Ha en fortsatt bra söndagskväll

/ S a r a h

Kommentarer
Postat av: Nisse

Usch då, hoppas du blir av me de snart! Skönt me nån som fixar film & mat o pysslar om dej :D Krams :)

2009-05-18 @ 00:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0