En total vändning

Det var ju tänkt att jag skulle till Malmö med Knutut och Ämmi men det blev inte så!

Efter en natt med illamående och konstiga smärtor i högra nedre sidan av magen så blev det till att stanna hemma.
Fick akuttid hos läkaren klockan 17 (väldigt akut! *sarkastisk*) för det kan hända att jag har blindtarmsinflammation.
Great!
Men vi får se vad läkaren säger efter besöket, ingen idé att stirra upp sig i onödan över det, kan ju mkt väl bara vara något med äggstocken!

Så ja, här har jag slitit med flyttsaker under tiden de två älsklingstöntarna har gått runt i Malmö och letat efter böcker åt mig :-D Tack!

Kommer en update senare om vad som sker!

Tack och hej

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Jessica

Dumma affär som bara hade 1 av dina 5 böcker =(

men du får den imon, för vi ses en stund dååååeee<3

2008-12-29 @ 22:11:39
URL: http://withinreason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0