Once again!

Ni som är  stammisar i denna bloggen kommer kanske ihåg den gången jag skrev att jag hade jätteont just där blindtarmen ligger? Fick gå till doktorn och kolla det men kom inte fram till något.
Ja, det gick över efter några dagar MEN nu har den jävla smärtan kommit tillbaka IGEN! och det gör jetejeteont!
Fick tid för en GynUs 5 mars så vi får se dom om vi kommer fram till något.
Rätt så mögigt för man blir allmänt rörelseförhindrad, illamåendekräkigkänsla, smått gnällig och lite gråtig :-O

Nog om det!

Precis ätit vår goda kycklingfilé med knaperstekt bacon och stekta champinjoner, tomatsås med basilika och tagilatelle, döläckert! och Ämmi var söt och köpte gräddbulle och sån där risbulle (?? sån stora vita rispuffar i boll) till oss som vi ska kalasa på mer sen!

Och jag kom fram att igår drack jag närmare 5-6 liter vätska :-O fy vad törstig jag var!

Feel my heat taking you higher
Burn with me
Heaven's on fire


Over and out

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Fiffi

Mmmums, det låter gott.



Du, du minns mig i somras? Det kan vara samma grej med dig kanske? Med magen menar jag.

2009-02-23 @ 20:45:09
URL: http://www.givemeink.typepad.com
Postat av: Jessica

Uuuuurbraaaaa låååååt =D

2009-02-23 @ 21:49:58
URL: http://withinreason.blogg.se/
Postat av: Henrik

Oj, hoppas vad-det-nu-är-som-ligger-och-bråkar-vid-blindtarmen slutar omedelbums och att du mår bättre.



Jag är tebax, förresten! :)



Ha det gött

/Henrik (Pers perversa verser)

2009-02-23 @ 23:20:28
URL: http://www.flyingface.com/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0