Senaste nytt!

Var ju hos läkaren klockan 17 och vi kom fram till.... ingenting! 300 kr adjöss
Hon visste inte vad som var fel på mig! Men hon kunde ändå inte säga att det inte var blindtarmen.
Fru doktor sa att om det nu är den så är den i för tidigt stadie för att det ska märkas.

Så nu går jag i princip runt och väntar på att den bara ska börja smärta ännu mer eller något eller helt enkelt bara ska sluta kännas.

Vi får se vi får se!
Jag mår iaf inte bra, febern har höjts lite och illamåendet är tillbaka - det gör fortfarande ont på det särskilda stället där just blindtarmen råkar sitta. Inte konstigt man börjar överdriva när man har internet som berättar alla symptomen för en och varenda en råkar passa in väldigt bra på mig just nu!

Men ja, time to sova liksom

hejdå!

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Jessie

Usch snäckan, jag hoppas det går över snart. De är säkert inga problem.. Ibland vill bara kroppen strejka lite.. Läs inte på internet, det kan göra vem som helst till hyprokondiker. Sov gott.

2008-12-29 @ 22:21:31
URL: http://D3arjessie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0