Danzen!

Igår var första gången på 1 år som jag var ute och kunde dansa och roa mig, och efter en stund kändes det som jag skulle börja gråta av den känslan. Rörelser och hoppande. Det var nästintill fantastiskt! 
Igår var även första gången på ca 5 år som jag tog mig till Tingvalla för festande och jag vet inte vad jag hade förväntat mig... Men det kunde absolut ha varit värre! Fortfarande för mycket "Bondedisco" för min smak men det blir som man gör det och jag hade skoj! Perikles suger dock, synd dom tvunget skulle vara där igår.

Något chockad träffade jag även på min bror där. Något jag absolut inte hade väntat mig! Kul kanske, kanske inte. Han ligger iaf just nu och vilar/sover på min soffa och får väl se till att dra upp honom snart så vi kan äta något.

En del stelhet i rygg och smått painfult vid vissa lägen men det fick det banne mig vara värt! För det var på tiden att jag skulle få kunna gå ut och roa mig :-D och impulsfestande blir nästan alltid bäst!

En gottig dag på er alla! 

/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0