5 dagar.

5 dagar har jag lyckats dra på mig en grov förkylning innehållande; Halsont, Feber (38.5-39C) En jäkla massa grönt snorande, öroninflammation, ögoninflammation och bihåleinflammation(Som ger huvudvärk och tandvärk och allmän värk) och tillfällig nedsatt hörsel.
5 dagar! Jag håller på att bli knäpp, verkligen. Jag har så tråkigt! Knäppknäppknäpp.
Förlorade arbetstimmar och jag tror inte jag kommer kunna jobba på måndag heller, måste bli mirakelfrisk på nästan bara en dag.
Nej alltså, Penicillin (haha, jag kunde stava till det!) är vad jag behöver. Tragiskt nog är det faktiskt lördag och ingen hjälp kan fås.

Japp, nu är det officiellt... Jag tycker synd om mig själv! Så det så!

Okej? Det var nog alles för idag.

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: kattungen

akta så du inte fått svininfluensa.. .hade precis en kompis som fick nästan läggas in på observation.

2011-01-17 @ 10:39:53
URL: http://sakitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0