Toodeloojsan

HejHopp Magsmärtor igen, fick t.o.m sjuka mig från jobb! :-O Tur att chefen tog det bra, känts lite väl dumt annars.
Ännu ett läkarbesök p.g.a. detta och ännu en gång fick jag inget svar, dock känns det som att denna läkaren kommer vilja engagera sig lite i detta och försöka hitta ett svar :-))

Jag har åtminstone inte blivit förkyld, som jättemånga andra har blivit! Lite tur ska man väl ha :-D
och ikväll blir det två timmars jobb på Hälsopunkten.

Fick förresten ett tips om något jag inte visste fanns.

Nattknappen: 08-504 466 66 En vanlig metod när man känner sig otrygg är att ringa upp eller att låtsas ringa upp till exempel en vän, när man tar sig mellan två platser. Om man inte har någon att ringa till kan man istället ringa till nattknappen och prata med polisens volontärer.

Telefonnumret fungerar fredagar och lördagar mellan klockan 23.00-03.30
Verkar rätt vettigt faktiskt!

Nej, nu får jag se till att få lite luft i mig och bli av med det hära onödiga illamåendet.

Ha det gottigt


/ Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0