ca Fyra år senare

Okej, vad hände med min musiksmak? Jag som totalnördade power metal av alla dess slag!
Edguy, Falconer, Helloween, Sonata Arctica, Angra, At Vance, Gamma Ray, Avantasia, Blind Guardian, Rhapsody of fire... Ja jag kan fortsätta i all evighet känns det som! Vad var det som gjorde att jag för fyra år sen bara la det på hyllan? Jag är väldigt intresserad över att hitta ett vettigt svar på det, dock kommer det nog inte göras.

Bara till att sluta älta och börja lyssna! Prisa Gud för att jag inte gjort av med alla album.
NU spelas Falconer - Substitutional World

Yesss, måste fortsätta städa undan lite. - Ett styck mamma på besök idag :-))) Kräftor! Och Vin! Liiite vin, jag har börjat skippa det mesta av Tramadolen ;-D

So long Suckers \o/
/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0