För er som fortfarande läser

Så måste jag få skriva ut här att igår kväll blev jag rånad när jag jobbade, halv åtta på kvällen(!!) och jag tror inte jag har fattat det än.
Liksom?
Back on the horse, jag ska jobba om några timmar fast någon slags ångest börjar dyka upp. Typ chocken är kvar.
typtyptyptyptyptyp. Jag har ont i magen och mår illa, det regnar och jag är fasansfullt trött. Jag har svårt för att prata om mina känslor direkt till någon så nu får det skrivas ner här istället. 
Jag kan inte sluta älta, så mycket som kunde gjorts annorlunda. Jag fick rånaren till att gråta för att jag visade medlidande och gav honom dåligt samvete, bra jobbat mig själv. Det är kallt och rånarluvor är läskiga.
Vad kan man säga mer än ett ord? T Y P I S K T.

Jag ska krama om mina älskade katter och krypa ner i sängen en stund till.
Hajsåslång
/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Annika

<3

2010-11-17 @ 13:14:31
URL: http://theshitofannika.blogg.se/
Postat av: emmi

Jag läser! :D

2010-11-19 @ 23:33:33
Postat av: Nisse

Usch läskigt, sitter väl kvar ett tag sånt, har också varit med om det, några gånger x| hoppas du slipper repris iaf! kraom

2010-11-20 @ 12:01:07
Postat av: Kattungen

låter inte alls trevligt :/ hoppas det gick bra på jobbet iaf.



Jag kollade igenom din blogg och hittade ett inlägg om "nattknappen" - länkade hit och skrev lite i min egen blogg. :)

2010-11-24 @ 13:43:16
URL: http://buskattungen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0