Why not?

Diskbråck, ett dåligt knä, ont i svanskotan, morfinabstinens... Har jag glömt något? 
Ohjavisst! Ögoninflammation!
Haha, helt jäkla sinnes vad allt ska drabba mig :-D Men ärligt talat så gör det mig inte så mycket, tycker nästan bara mer att det är väldigt komiskt.

Det har varit en lugn och skön fredag och jag har inte tänkt ändra på det. Nästa plan är ett varmt och skönt bad. Frågan är ju bara om jag kan ta mig upp igen? :-P Lovade mormor att ha telefonen nära till hands, just in case!

Det får räcka såhär
Ha en härlig fredag!

/Sarah



Kommentarer
Postat av: Annika

Tack! Jag gillar det faktiskt, ingen på jobbet kände igen mig när jag kom idag :) Sarah det är absolut ingen fara, jag har inte velat prata om allt heller utan jag har bloggen för att skriva av mig lite. Men vi får se till att träffas lite oftare, nu börjar jag dock jobba ganska mycket med kvällar och nätter men nästa vecka kanske vi kan ha lite tid över för varandra? <3

2010-05-18 @ 17:06:22
URL: http://theshitofannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0