Slippery.

Duktiga jag lyckades halka i min mosters källartrappa. Tack och lov bara de nedersta trappstegen men lyckades ändå smälla min svanskota rätt rejält. Ont, mer ont, mest ont. Inte jättebra med tanke på mitt diskbråck.
Nåväl, en extra tramadol på det så sover jag gott sen!

Har spenderat i princip hela dagen och halva kvällen med att passa kusinbarnen, Milton, Emilia och Melker ihop med mormor och morfar. Söta ungar men trött blir man! Väsen och spring och överenergiska. Phew! 

Emilia skulle visa att hon kunde skriva mitt namn och rita en bild till.
Sött!

Jopp, jag är trött och känner mig allmänt hängig så nu ska jag slänga igång Resident Evil och allmänt småmysa i soffan innan jag får lust till att sova. Tänk den dagen jag har fått in en TV i mitt sovrum, det kommer vara ljuvligt!

Hej och hå! Hoppas på bättre väder imorgon och att jag inte har blivit handikappad över natten ♥
/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Jessie

Kids är ljuvliga ;) Men håller med dig. Trötter blir man!

2010-05-13 @ 11:29:28
URL: http://www.Jessicamartensson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0