Skriva

Har känt nu i ett par dagar att jag borde skriva! Skriva och berätta hur helgen har varit, för det har faktiskt varit en bra helg.
Jag har fortfarande ingen känsla för att skriva så mycket om det, det får bli lite smått istället.

Fredagen var en mysig Valborg med god mat, särskilt salladen! (tack Snuff) och härligt sällskap. Tv-spel, äckligt pinnbröd och glada ungar. Ja, jag var nöjd.

Lördag-Söndag var härligt. Lite familjemys och sen JessicaMårtensson umgänge! Särskilt på söndagen då vi tog en tripp till min pappa för att kela med hästar och hundar efter att vi varit i Svaneholm och fotat Vitsippor. Lovely, lovely, lovely.
Hade egentligen kunnat slänga upp en massa bilder till detta, vilket jag inte heller har lust till. De flesta av er är ju ändå vän med mig på fb och kan titta på dom där :-)

Igår fick jag träffa Ämmi igen och hon var lika go som vanligt och tog med god mat och ett bra humör. Det blev ätande, filmtitt och sovande. För trötta var vi!

Idag är det tisdag och jag passar på att tvätta. Duktiga jag har skrivit ett tvättschema för oss grannar att skriva upp oss på. Lite störigt när varenda gång jag skulle tvätta var där redan upptaget. Men så lätt ordnat var det!
Ikväll blir det åter lite jobbträning. Ska bli kul att se hur det går, ryggen känns verkligen inte helt okej idag om vi säger så. Shit happens.

Cya later!

/Sarah



Kommentarer
Postat av: Jessica

Myyyyys - helg blev de verkligen! <3

2010-05-06 @ 05:28:14
URL: http://www.Jessicamartensson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0