Regn och rusk

Vad är detta för väder? Kallt och blåsigt och emellanåt regn? Fy! 
Det får banne mig se till att bättra sig till imorgon, för alla som ska till Cruisingen skull, och på söndag för det har inte varit dåligt väder på min födelsedag på hur många år som helst! kan inte komma ihåg sist det var såhär.
Jag är åtminstone glad över att jag har en mysig lägenhet och en härlig varm säng, en kelen katt och mat så jag klarar mig. Fy för de stackarna som behövt ligga ute hela vintern och nu även i detta knasvädret.

Snart blir det två timmars arbetsträning sen hem för lite ombyte och förmodligen iväg till Gizan för att spela tv-spel :-D haha! 

Igår umgicks jag med Billy, Annika och David. Hade vi haft Rohlin där också hade det varit precis som the good old days när jag bodde i Ystad med Ämmi och vår lägenhet var mittpunkten för alla umgängen. Dom tog med sig en familjepizza och snacks, det blev film och prat :-) Gillar det, gillar dom ♥

Nu får arbetskläderna åka på. Tänker ta min vintermössa idag, tycker inte alls om när det blåser i mina öron!

Ha en god fredag!

/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0