Härligt :-)

Idag fick jag en härlig komplimang från den ena chefen P. Han berättade att min andra chef (hans fru A) hade varit jättenöjd med mig igår. Jag var så positiv, alert och duktig att när A hade kommit hem hade hon känt sig glad och allmänt nöjd. Sånt känns väl alltid bra att höra? Jadå!

Idag fick jag vara på jobb lite längre och så glad har jag inte känt mig på länge! Kändes skönt att få stå där själv, pyssla och hålla på, serva kunder och bara känna mig som om jag aldrig varit sjuk. Tyvärr så fick jag ju jäkligt ont, märktes direkt att det blev mer ansträngning. Tack och lov körde P mig hem, hade aldrig orkat gå :-)

Min fader kom på besök idag. Han är ju som han är nuförtiden men det gick ändå bra! Fick en födelsedagsslant, hjälp med att handla mat, en stunds sällskap och lite GH-spelande. Det var bra :-)

Nu är jag trött! Kroppen värker och huvudet snurrar. Men innan jag får lov att koppla av helt ska jag se till att få tummarna loss och färga håret! Snacka om hemsk utväxt.
På tal om hårfärgning - Sofie, vill du köpa billiga hårfärger åt mig i Ullared om där finns? Du vet, några snygga röda och kanske några nice bruna/brunröda. Du har ju sett lite vad jag använder för något :-)

Yeeas, back to business!

/ Sarah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0