Dags för en update?

En vecka sedan jag skrev sist. En vecka med få händelser.
Ingen kan väl i alla fall ha missat den värme-våg som äntligen har kommit till oss (dock har den lyckats ge mig en nästan-migrän). Klaga ska man inte göra! Förutom att det är så jäkla kvavt :-O
Ja som sagt, en lugn vecka.
Förutom.
Inbrott på jobbet. Några puckon som snodde allt vårt godis! Taskigt.

Kvällen har varit skön - Bryggeriet ihop med Tyke. Ljuvlig sommarvärmekväll, god mat och alkoholfri öl. Det smakade åtminstone öl! Ska vara glad för det lilla man får.
Jag gillade det!

Helt okej Öl ändå! Lite tunn i smaken men absolut inget större fel.

Jag har kommit fram till att jag bör besöka en psykolog. Någon sådan som kan relationer och känslor. Det är inte normalt att reagera med illamående så fort jag läser något gulligt från en person till en annan eller känner mig kvävd när någon vill krama mig. Jag är lite störd!

Lugnlugn vecka. Ännu ett besök hos pappa i söndags och därefter fira broderns 22årsdag. Fadern fyllde år i tisdags. Jobb, solning, morföräldrar.
Ystad och farföräldrar. En hel del sova. Besök på vårdcentralen 4 dagar av veckans 5 dagar, jag är stammis där nu (tack och lov för frikort!). Mmmhmm, ungefär sådär såg det ut! 

Hopp till soffan för lite filmtitt sen sova gott med fläktande vindar från min golvfläkt ♥
Natti

/ Sarah

Ett tillägg: När jag kommit hem från kvällens mys hade jag en ylande katt som ville gå ut på promenad. Okej då! Varmt, mörkt och skönt. Ljud av berusade ungdomar.
Förlåt ni två sniglar jag råkade trampa ihjäl.

Kommentarer
Postat av: Malin

Om det var mördarsniglar ska du inte säga förlåt, det gör inget om du trampar på dom! ;)

2010-05-22 @ 13:30:21
URL: http://annamalinpetersen.blogg.se/
Postat av: Sarah

Tyvärr så var det inte mördarsniglar :-(

2010-05-22 @ 15:57:17
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/
Postat av: Annika

Det var precis så det var, först McDonalds för att köpa mat och sen blev det picknick uppe vid vattentornen och sen iväg till Alés stenar :) Tror till och med att vi var en sväng hemma om hos mig sen ;D <3

2010-05-23 @ 11:01:39
URL: http://theshitofannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0