Trötthet

Den här tröttheten gör mig så... trött! Damn you painkillers.

Blev aldrig att jag skulle ta emot soffan hemma hos mamma och Axel, Michelle fixade det istället :-)
Dock åkte jag, mormor och moster Agge in och hälsade på min moder ändå. Var ju tvungen att lämna allt godis jag köpt! Blev en pratstund och hon verkar piggare fast måste ändå stanna kvar ett tag till, åtminstone tills vi fått svar på vad som är fel.
Det luktar verkligen räligt i hennes rum som hon delar med tre andra, ofräscht och en touch av bajs.

Jag är som sagt jättetrött, resten av kvällen kommer spenderas i soffan (som vanligt).
Halv åtta hos mig, Desperate Housewives och Cougar Town står på schemat - Gillas!

Jag ♥ min nya soffa

Imorgon sjukgymnast, juppijey

/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0