Tjudeluttanlej

Tänkte uppdatera lite!
Som sagt... inte för att det händer så värst mycket i mitt liv för tillfället.

Sjukskrivningen har förlängts så jag ska vara hemma till den 31mars sen får vi se därefter om jag är redo för jobb igen.

Igår bjöd jag största delen av familjen på middag. En egenkomponerad rätt bestående av lite olika grönsaker, tigerräkor, alaskan pollock och musslor i skal (såna fina färska! som fortfarande lever, nasty) som åts ihop med nudlar. Blev faktiskt gott! Kändes nyttigt och fräscht.

Ämmi stack nästan precis hem! Hon har spenderat några timmar här, tog med käk och såklart chips..!
Man inser inte hur mycket man saknat henne förrän vi träffas igen. Kanske blir en stund nästa vecka också! :-D

Jag har invigt min nya temugg som JessicaM så vänligt var och inhandlade åt mig (Btw, grattis på din dag Jessica!).
Det är en gigantisk temugg!!! Om man fyller den ända upp till kanten får man i ca 8dl! och det är inte illa. Man blir epic mätt på den. Ska nog bli min nya diet. En mugg te, utan socker och mjölk, till frukost och en till lunch och så sen en till kvällsmat! Man kan nog byta teet mot en vanlig slät buljong också.

Jättefin! 60 spänn på indiska, klart värt det.

Nu har jag inte mer att berätta så hajpo!

/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0