Sofie!

En liten bit av konversation mellan mig och kusinSnuff♥
Sarah says:
*det är lite äckligt när man hittar ett extra långt och mörkt hårstrå på sig
*som sitter fast alltså
*t.ex. på armen
*eller låret
Sofie says:
*oj. Hmm. Är det mitt? Ska vi dnatesta?
Sarah says:
*nej men
*jag menar
*som sitter fast i huden
*som har vuxit ur en!
Sofie says:
*hahaha
*skönt, då är jag oskyldig i alla fall!
Sarah says:
*ja, det hoppas jag verkligen :P
Sofie says:
**planterar hemliga långa hårstrån på sarah i smyg när hon sover*
Sarah says:
*hahaha
*usch
Fräscht!
Sarah says:
*haha
*dåligt
*det är lite äckligt när man hittar ett extra långt och mörkt hårstrå på sig
*som sitter fast alltså
*t.ex. på armen
*eller låret
Sofie says:
*oj. Hmm. Är det mitt? Ska vi dnatesta?
Sarah says:
*nej men
*jag menar
*som sitter fast i huden
*som har vuxit ur en!
Sofie says:
*hahaha
*skönt, då är jag oskyldig i alla fall!
Sarah says:
*ja, det hoppas jag verkligen :P
Sofie says:
**planterar hemliga långa hårstrån på sarah i smyg när hon sover*
Sarah says:
*hahaha
*Sarah says:
*haha
*dåligt
*det är lite äckligt när man hittar ett extra långt och mörkt hårstrå på sig
*som sitter fast alltså
*t.ex. på armen
*eller låret
Sofie says:
*oj. Hmm. Är det mitt? Ska vi dnatesta?
Sarah says:
*nej men
*jag menar
*som sitter fast i huden
*som har vuxit ur en!
Sofie says:
*hahaha
*skönt, då är jag oskyldig i alla fall!
Sarah says:
*ja, det hoppas jag verkligen :P
Sofie says:
**planterar hemliga långa hårstrån på sarah i smyg när hon sover*
Sarah says:
*hahaha
*usch

Kommentarer
Postat av: Sofie

hehe hehe hehe

2010-03-26 @ 11:16:00
URL: http://todeloo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0