Lördag

Wow vad det känns som söndag!

Lagade god mat ihop med Backis och JessicaW igår, heltrevligt.

Hälsade på mamma på sjukhuset idag, så trött och inte bra hon mår. Stackars lille muttileinen ♥ Har inte fått något ordentligt svar om vad det kan vara heller så hon får vackert stanna kvar där åtminstone en natt till.

Natten till idag låg och jag tittade ut på stjärnorna. Såg en som rörde sig och funderade på om det var en satellit eller flygplan. Efter en stund tyckte jag det var konstigt att den flyttade på sig men inte kom någonstans tills jag insåg att det bara var en helt vanlig stjärna men det var lite vajsing i mitt huvud för tillfället eftersom det snurrade lite. Kändes lite dumt att jag legat där och stirrat som en fåntratt för att se den flytta sig när den inte ens rörde sig en mm.

Melodifestival eller inte? Blir nog inte det, har redan lyssnat på låtarna en gång och det räcker för min del.

Lite glass och zappande som gäller

/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0