Liten Tiieschta blir stor

För tre dagar sen (8mars) fyllde min kära låtsaslillebror i Finland 18 år!
Det betyder att det är ca 6 år sen vi började prata med varandra.

Någon gång ska han komma och besöka mig och Micke, det vore verkligen på tiden.

Sötaste lille Tiieschta♥

Till vänster, tar en laglig öl i någonstans.

6 år! det är helt sinnes vad tiden går fort. Liten börjar bli stor och de gamla börjar bli äldre.
Nya planer inför morgondagen är att Backis och jag ska inhandla lite mat för kvällen sen kommer JessicaW och kanske Jannicke för lite matfix, snack och mys! Lagom fredag :-)

Just nu hade Skönheten och Odjuret varit den ultimata filmen för mig, überbra.

Godnatt

/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0