Jag undrar

Hur jag framstår som person i min blogg, för en helt okänd läsare.
Verkar jag negativ och bitter? Trött och glad? Tråkig och ointressant eller som en helt enkelt trevlig person?
Hade jag själv gått in i min blogg som helt ny läsare hade jag nog tyckt att jag varit en väldigt basic person som gnäller lite mycket.
Jag har verkligen inte varit i mitt esse den senaste tiden!

Så fort våren och sommaren är här kommer det bli mer bilder och glädje, det är säkert :-D
Om jag inte typ skulle bli av med mitt jobb! Då ska jag försvinna.

Igår fick jag lite impulsbesök av Backis, som skulle dricka och se på film och JessicaM som ville prata.
Det var chill och jag gillar mina vänner!

Dagen till ära lägger jag in detta trevliga klipp.
Inte för att det är en speciell dag, mest en seg torsdag faktiskt.


Imorgon är det sjukgymnast som gäller! Kolla styrka i foten och se hur mycket jag orkar med innan det börjar göra ont. Måste försöka bedöma hur länge det kan dröja innan jag kan börja jobba igen :-)

Typ fuck allt och puss hej

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Fiffi

alltså, det är fullt förståligt att du är less! Vi gillar dig ändå, och hoppas att du blir frisk snart ♥ Och skulle du bli arbetslös i sommar så kan vi sitta på trappan och dricka en massa öl, och kanske rensa rabatter åt kommunen. Allt ordnar sig med lite kärlek och värme!

2010-03-11 @ 22:10:52
URL: http://todeloo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0