Hola!

Jag fick sån lust att åka på semester, just nu i detta ögonblicket! Sitta på stranden och äta en fruktsallad i någon närliggande strandbar och sen återgå till min solstol med en ljuvlig drink i handen att sippra på.
Drömma får man.

Blev en liten lunchutflykt ihop med Snuffen idag. Ystads Bröderna M för en god lunch och en snabbis in på H&M.
Av någon underlig anledning har vi båda svårt för att höra, läsa och prata ordentligt i varandras sällskap. Många felsägningar om vi säger så dock gör det det hela ännu roligare!
Jag trivs i min kusins sällskap! Så enkelt är det.

Nästan precis vaknat efter en 2timmars ljuvlig sömn, en välbehövlig sömn och ska väl fixa någon mumsig kvällsmacka och min stora mugg med te! Aaah, ljuvligt.

Imorgon bitti, kl 8, blir jag upphämtad av Axel som ska lämna av mig hemma hos dom. Han jobbar, Micke jobbar och en inlagd Mamma gör att jag får sitta där hemma och passa på när deras nya soffa ska levereras! Skönt jag kan vara till någon nytta :-D Och jag köpte godis till min mamma för en ganska stor summa pengar som hon ska få avnjuta i sin osköna sjukhussäng.

Lite allmän tv tills Halv åtta hos mig börjar, macka och te- Yes! Det gillas

/ Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0