Gamla goda tiden

Sofie la ut denna bild på sin blogg och jag tänkte att jag stjäler den och lägger den här också!
Med all rätt eg, jag är också med på den!


Mallorca 95. Jag älskade den klänningen! Jag är lycklig och Sofie är sur (kanske för hon hamnade brevid liten störig kusin?)

Ja, det var den gamla goda tiden! Mallorca ♥

Ämmi var här igår och det var epic nice

Nu ska jag faktiskt ge mig på att se Mama Mia för andra gången! tänkte ge den en ny chans.
Lätt jättefräckt att låna filmer på biblioteket. Förresten är Bibliotek ett onödigt klurigt ord.

Hejdå

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Sofie

Those were the days! Den där klänningen hade jag på mig på skolavslutningen i 8:an, den var gaaaanska för kort! Till det hade jag vita stay ups. Hjääälp. (minns du?)

2010-03-05 @ 08:44:56
URL: http://todeloo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0