Faktiskt

Detta kan sammanfatta vad jag känner nu

Fuck allt, puss hej

Jag vet inte varför, men jag känner mig argledsen.
That's life!

Helgen var mysig och lugn och jag har inte mycket att uppdatera om för jag gör faktiskt ingenting om dagarna. Sitter i min soffa och ser på någon film eller bara allmänt zappar tv ^^ rrrroligt.

Igår blev det lite Malinmys♥ med middag och lite glass. Sen dök Backis upp och ville ha sin jäger så det slutade med att han drack upp det som var kvar och lite till under tiden vi tittade på hockey.
Söndagsöndagsöndag.

Jag vill också kunna dricka och bli überfull. Sweet.

Ska nog sova lite till.

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Malin

Vääääldigt lite glass, haha. Det var mysigt! Får jag komma och hälsa på igen senare i veckan? :)

2010-03-01 @ 11:27:05
URL: http://annamalinpetersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0