Drömmar

Kollar upp gamla fbstatusuppdateringar!
Ibland skrev jag ner mina drömmar.

2009-09-07 har drömt om att jag bodde på ÖP-skolan, liksom högst där uppe i tornet och hade en liten dotter som emellanåt var min katt. Jag skulle på bal men min mamma blev arg på mig och sen missade jag tåget i Malmö!

2009-10-08 - Drömde att jag var på en Madonna & JustinT konsert. Något läskigare har jag sällan skådat! Sen blev jag attackerad av en aggressiv känguru och många folkbussar har varit med (wtf folkbussar?). Polisen blev arg över söndriga baklyktor och en dingo sprang iväg.


2010-01-03 - Drömde att någon la en bomb i min väska när jag höll på att skjuta ner hamburgare med min pilbåge så jag kunde få lite mynt till solariet.


Det är I N T E konstigt att jag är trött när jag vaknar! Så aktiva drömmar jag har så.
Kom även på att jag saknar att bo ihop med Ämmi, det var fint. Vi hade kul och mys och trivdes och det var bara så BÄST den mesta tiden. Nu ska hon försvinna ifrån Sverige ett tag och jag tänker inte sakna henne.

Tjodeloo

/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0