Den Gröna Milen

Jag har för första gången i mitt liv sett hela Den Gröna Milen och oj vad bra den är!
Betyg: 4/5
Den stora svarta karlen, John Coffey, man vill bara krama om honom! Tom Hanks är som vanligt en suverän skådespelare.

Att se den är ett måste.
Synd bara att det blev sammanlagt ca 45min reklamavbrott.
Filmen står på min önskelista över filmer jag ska införskaffa, ska absolut ses igen. Kan bara inte fatta att det har tagit mig så många år innan jag fick sett den. Fy Sarah!

Nu blir det nog lite slötittande på Get Shorty innan det är dags att sova igen, för tro det eller ej, jag är trött igen! Har bara sovit en 13 timmar idag :-P

Adieu!



Kommentarer
Postat av: Nisse

lätt en favorit! såg den också i förrgår, reklamen kom var 5e minut jao så tur filmen e så bra så den vägde upp de iaf xD love mr. jingles :D

2010-03-23 @ 12:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0