Allå Allå

Underbart väder idag, helt totalt uppfriskande. Hade iaf varit det om jag orkat vara ute :-P Kom hem efter besöket hos mamma och stensov i 3½ timme.
Antar att den här sjukgymnastiken tar på krafterna.
Jag vaknade av en hemsk mardröm, en av de obehagligaste jag kan komma ihåg jag haft. Mycket var det för att det kändes som att jag var vaken och allt hände på riktigt.
Skulle åka ner i en hiss ihop med en annan kille och tjej. Tryckte på fel knapp och tryckte på en till och hela hissen börjar liksom hoppa tills den bara släpper kablarna.
Minns fortfarande hur känslan av mitt hår som flyger upp, killen som kramar min hand så hårt han kan, skriken och känslan av att bara falla och till sist hur det bara smäller ner när vi når bottenvåningen och jag vaknar med ett ryck.
Gawd säger jag bara! rysningar.
Hade gärna skrivit om någon kul händelse och rent allmänt skrivit på ett positivt sätt men det händer absolut inte mycket och jag känner mig inte glad så det får vara :-P
Tänkte mest informera att jag lever, ifall någon missat det!

På måndag ska jag få prata med en psykolog, det ingår i hela min rehab grej och det ska bli riktigt skönt!
Nu måste jag få i mig lite mat och sen blir det tv-tittande för hela slanten!
Haj po
/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0