:-)

Har haft två mysiga dagar med en del av familjen :-)
Gårdagen blev en liten resa in till Malmö ihop med mormor, morfar och Snuffen.
Liten tur på mobilia, lunch i Limhamn och sen åka rullstol på IKEA (dagens höjdpunkt!)

Jag och Sofie svischade fram genom hela IKEA och var framme vid kassorna på rekordtid! För att vara oss då.
Lassade allt som behövdes i mitt knä och sen rullade vi vidare! 40minuter tog det och det är verkligen inte illa ;-O
Snacka om att känna sig utpumpad efter en sån dag, total trötthet!

Idag kom mamma på besök.
Lite lunch hos de gamle och sen åkte vi in till Ystad för lite ärenden. Träffade på Lotta och hennes mamma i en skoaffär och jag måste säga att jag är inte förvånad över att träffa på dom i en butik ;-D
En snabb fika på Snuggles, hem för att städa (Läs: Mamma städade) och sen har dagen bara flytit på i lugn takt.

Fick en tråkig stund innan så jag satte igång att göra en sockerkaka. Funkar liksom alltid!

Nu blir det Halv åtta hos mig och kvällen kommer fortsätta framför tvn.

Ha det gott

/ Sarah


Jag och Sofie på Ikea. Närbild på mig och Snuffen har fått en halv fransk mustasch av min mössa!

Kul med kusinkärlek :-D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0