Livet

Tänkte mest berätta att jag lever, so far åtminstone. Uppdateringar flödar inte på så bra! Kan vara för att det fortfarande inte sker en massa fantastiska händelser i mitt liv för tillfället.

Hur kan en måndag se ut?
Börjar med sjukgymnastik vid 8, en halv omgång sådan blev det idag för whoppidoo min rygg m.m känns sämre.
Sova några timmar, tar det lugnt och såg på Mio min Mio för första gången (typ jättetråkig). Ystadvisit, back to Skurup och ta en sväng in om på Coop Extra för att köpa iste, min sommarfavorit. Studs hem till soffan och somnar där och nu är jag vaken, fortfarande trött men det får bli en film och mys innan mer sömn.
Om vädret är mindre soligt imorgon kan det mycket väl bli så att jag bakar kanelbullar!

Ja, jag kommer nog vänta ännu ett bra tag innan nästa uppdatering kommer om inte det skulle ske något himla skoj sådär helt plötsligt! 
Jag är kanske lite bitter, men att helt plötsligt må sämre är inget jag blir glad över även om jag är jäkligt grym på att hålla humöret uppe.
/ Sarah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0