Failure

Vad fel det blir när man inte pratar med varandra :-))
Det är dumt att bry sig fel och jag vill inte fira midsommar i år.
Katten blev åksjuk och jag försöker bli brun så jag kan färga håret jätterött sen ska det nog behövas klippas lite sådär. Ska nog göra det själv, någon gång måste man lära sig och kan inte hoppas på att andra vill hjälpa en (det är billigare också). 
Jag ska få in en platt-tv på min sovrumsvägg nu i helgen och snart måste jag göra mig redo för kvällens jobb.
Akupunktur ska det också bli om någon vecka! Ett paraply ska lämnas sen ska jag hålla mig bortifrån. 
Jag ska kunna dricka snart, tycker jag själv, då ska det Ölas i Lund, Vinas överallt . Jag kan vara jobbig men säg då åt mig att sluta, jag tar inte illa upp!. 

Nu räcker det för ett tag framöver, jag lär inte skriva på åtminstone en vecka.
Hejdå Alla nära och kära, även ni andra som inte tillhör den kategorin.

/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0