Ystaddag:-)

Fredagen började som vanligt med jobb som slutade klockan 13.
Blev upphämtad av Snuff, Linnsan och hennes vän och vi begav oss mot Ystad.

Det gjorde verkligen själen glad att få spendera lite pengar, se lite annat folk och äta sushi <3
Tycker om att umgås med Sofie, vi brukar ha skoj och skratta mycket och att skratta känns alltid skönt.

Dagens roligaste impulsinköp blev en sån här fin sparbössa från Åhlens


Jag känner mig sinnessjukt trött för tillfället men känns lite för tidigt att hoppa i säng nu.
Får sätta igång lite musik och kanske påbörja lite undanröjning inför morgondagens festligheter.

Förresten fick jag veta för bara en stund sen att jag ska jobba på söndag! Tydligen hade cheferna missat berätta att det åker iväg på sin skidgrej redan imorgon natt. Tack och lov så börjar jag inte förrän vid 17!

Hmm nä, om jag skulle se till att få lite energi

/ S a r a h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0