Pillertrillare

Okej, tycker detta är ganska komiskt.

Jag har fått byta till ännu starkare värktabletter för de förra funkade inte och nu funkar inte dessa heller.
Idag ringde läkaren och sa att jag ska testa andra tabletter. Jättebra liksom!
Grejen är att jag ska ta 12 stycken på en gång! 12! haha, jag känner mig som en riktig pillernarkoman.
Och samtidigt ska jag ta dom andra tabletterna som är 9 st om dagen + mitt lilla p-piller.

Och! En av mina pillersorter är beroendeframkallande! Känns väldigt positivt det här.

Yeessh, på med jobbekläder. Snuff kommer snart och hämtar ♥

Trevlig torsdag!

Sarah

Kommentarer
Postat av: Annika

Jäklar! Får man ens lov att käka så många tabletter om dagen ? :O Låter lite sjukt. Men de måste väl kunna göra något annat än att ge dig piller, typ kiropraktiker eller akupunktur, någonting borde väl iaf hjälpa?

2010-02-18 @ 14:17:28
URL: http://theshitofannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0