Måndag!

Är det bara jag som undrar hur personen i den andra luren ser ut?
När man pratar med en kille från någon supporttjänst som har trevlig röst, tänker man då inte att han ser nog bra ut?


Idag har jag varit hos sjukgymnast och sen ledde det vidare till läkare! sen lite mer medoociner. Det blev en dyr dag. Gillas inte alls. Tydligen har jag inte mycket till reflex eller styrka i högerfoten -.-

Hade härlig tjejkväll hos Sofie i lördags med goda tacos, dricka och trevliga tjejer! Mycket bra.

Söndagen blev att umgås med JessicaM. God kalkonfalukorv i ugn med mos och sen vaniljglass med jordgubbar mmmmumma.

Jag har kommit fram till att jag kommer nog aldrig kunna ha en sambo som man ska dela säng med! Får nog ha varsin säng. Jag klarar inte av att sova ordentligt när jag måste dela säng :-P Fast är det en vän som bara sover över lite då och då så får jag tåla det.
I vilket fall som helst är jag grymt trött och det blir att hoppa i säng tidigt (säger jag alltid men blir sällan så)

Min soffa kommer på nästa tisdag!

/ S a r a h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0