Fjuuck

Yay, min nya soffa har kommit! Den känns så ovan, så stor men ändå inte.
Katt har iaf redan börjat vässa klorna på den...  -.-

Och säger bara USCH! jag är så trött på att behöva knapra massa piller och jag pallar inte med biverkningarna.
Trötthet och illamående och magont, blä.
Särskilt dumt med tanke på att de inte direkt hjälper mot ontet.
Anyways, sjukgymnast igen på måndag! Då ska vi prata röntgen och lite sådant smått och gott.

Och på lördag är det FEST! Lite härligt folk kommer hit och jag tror det kommer att bli en bra kväll! Jag känner mig lagom taggad iaf :-D

Note to self: Inhandla alkoholhaltig dryck.

Jag är inte vidare aktiv här nu för tiden, känner inte att där finns så mycket skoj att berätta.
Det kommer när det kommer, som man brukar säga!

Nu borde jag nog återgå till mina Scones så jag kan få i mig lite sen kvällsmat :-)

Ha det lovely

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0