Andrea Bocelli

Har haft ett litet snack med Jessica M. om man skulle åka till Stockholm och njuta av Andrea Bocelli!
Tycker han är väldigt bra och vilken upplevelse det hade varit men som vanligt är det pengarna som styr.
Jag har iaf lovat att tänka på saken :-)

Slänger in ett klipp med den låt ni alla förhoppningsvis känner igen.
En duett med Sarah Brightman - Time to say goodbye



Och när vi ändå är igång slänger vi in The Prayer också! Denna sjöngs ihop med Heather Headley


Hoppas på att morgondagen kan erbjuda mig en tur in till Ystad ihop med Snuffen :-) Behöver inhandla lite fler vinglas inför lördagen, lite alkoholhaltig dryck och snacks! Vi får se vad vädret tillåter oss göra.
För vi har liksom tänkt få i oss lite Sushi också. MmMmm

Nu måste jag bli trött!

/ S a r a h

Kommentarer
Postat av: Annika

För jag tycker det borde finnas något som kanske kan hjälpa mer än tabletter. Hur kul är det att käka så mycket tabletter när man är så pass ung liksom ? <3

2010-02-19 @ 12:33:55
URL: http://theshitofannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0