Korvmos

Jag har mått dåligt med feber och allmänna influensa symptom de senaste dagarna.
Häromdagen skulle jag räcka ut en tjock korv i bröd till en kund och precis när jag börjar sträcka ut den blir jag hel-yr i huvudet och allt snurrar runt som om jag hade världens fylla.
Resultat? Jag pressade korven mot rutan istället för att träffa kundens hand, varav hon blev väldigt förvånad (och jag också för den delen). Hon fick åtminstone en ny korv!

"Det är när du hoppar från en bro som du känner dig levande, men även då du vet att du kommer att dö"

På tal om död fick jag idag veta att min katt Peach, som bor hos min pappa, är död. Tragiskttragiskttragiskt, hon var en fin katzen.

Päächen

För övrigt har jag varit helt telefonfri idag, ofrivilligt dock, men ändå rätt skönt! Efter att ha letat efter laddaren i hela lägenheten gav jag upp och bara började baka kanelbullar och göra snickers istället. Till slut kom jag fram till att jag måste ha lämnat den på jobb så det blev en liten kvällspromenad också.

Snart dags att hoppa i säng och samla energi för morgondagens jobb.
Nattinatt alla Lieblings.

/Sarah

Kommentarer
Postat av: Annika

Vi får ses väldigt snart, jag är ledig fram till den 29de om inget händer så har du en dag som passar innan dess kanske? <3

2010-12-22 @ 08:39:33
URL: http://theshitofannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0