I got fever, fever when you kiss me, fever when you hold me tight.

Eller ja, har bara råkats dra på mig en vanlig feber UTAN förkylning :-D Inget snor! Lite smått ont i halsen men det är  helt okej! Hade där varit med en massa snor i bilden hade jag förmodligen fått skippa jobba, för mat + snorande = äckligt. Fast pigg och klartänkt känner man sig kanske inte.

Jag önskar att jag vore kreativ, som kusin Snuffen. Hon är awesome på allt som har med målning,stickning,virking och massa annat att göra. Jag kan inte ens dra raka streck med hjälp av en linjal! Orättvist att en person i hela familjen ska få allt det där braiga o.O

Usch nej, har eg inte tid att sitta här --> Måste bege mig mot jobbet! Är förhoppningsvis hemma runt halv åtta idag, kanske :-D 

En sur kattKatten och LitenMielekatt <3

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Kattungen

du är bergis bra på nått du med :D

Krya på dig, kanske jag som tog allt snor XD jag slapp febern istället.

2010-12-03 @ 20:36:01
URL: http://buskattungen.wordpress.com
Postat av: Fiffi

Nej! Jag är inte bra på nåt egentligen, jag bara tror att om jag försöker så kanske jag kan bli men det skiter sig alltid :P



Vi borde gå en kurs i nåt och bli bra! Hitta på nåt så gör vi det, knyppling eller annat spännande ^^

2010-12-03 @ 22:43:02
URL: http://todeloo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0