Goood förmiddag.

8 december, 16 dagar till julafton. Wohoo?

Anyways! Var och firade Katrines 25års-dag i lördags! Det var bra! Räknade ut att jag var på festen i ca 11 timmar, hrmm.. Jag och Ämmi segade oss hem vid halv fem på morgonen, med tanke på att vi skulle upp klockan 9 för det var Ämmileinens tur att öppna på jobbet så var det verkligen dags för att sova.
Helt otroligt vad mysigt det är så tidigt på morgonen, snön lyser upp allting och dämpar de få ljud som har fått för sig att låtas.

Detta känns som en bra vecka, lugn och skön och liksom... fri? OCH! Jag ser fram emot dagen då det är dags att göra Snickers :-D För det mina vänner, är väldigt gott!

Uppdateringar får fortsätta en annan gång för just nu har jag en oerhört kelsjuk liten katt som försöker jama till mig sin uppmärksamhet ♥

Ha en godisbra Onsdag!
/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Kattungen

Härligt du har en toppenvecka :)

Min vecka har hittills varit allt annat än bra >.<

Halkade i snön och kan knappt gå pga en dragen muskel, blev på ett konstigt sätt av med veckans 10 arbetstimmar, har kännt mig understimulerad och nere :/



Blä, ge mig lite godishumör!

2010-12-08 @ 10:34:50
URL: http://buskattungen.wordpress.com
Postat av: Kattungen

Hej!

Missa inte jul-lotteriet på http://sakitty.blogg.se

Gratis och du kan vinna en 25% rabatt på hela sortimentet!

2010-12-10 @ 16:28:28
URL: http://buskattungen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0