MieleMys

HejHopp!

Igår fick jag hem lilla Miele, busfrö och helmys på samma gång. Just nu sitter hon på mina axlar och nafsar min öronsnibb.
KiseKatt gillar inte situationen så värst, men verkar på något vis ändå acceptera det. Bara till att ge henne det utrymme hon behöver så kommer allt att lösa sig fint :-)). 

Det är sjukt ösregn ute och jag tittar på stackarna som har fotbollsträning. Ställer man inte in det i sånt här väder? 

Dagen har spenderats inne med massa folk jag gillar. Mormor och morfar som kom på frukost, Linn som dök upp ett tag senare, för att mysa med Miele, stannade några timmar. Under den tiden hann mamma och Axel att dyka upp för att hälsa på den nya familjemedlemmen och ett tag efter det kom Ämmi med lite mat (tack! Jag var hungrig) och därefter Ebbva. Vid 16-16:30 tiden blev det lugnt och dags för bebiskisen och mig att få en liten eftermiddagslur. Snacka om välbehövlig. Det sliter på krafterna att vara social.
Imorgon ska kära JessicaM hälsa på och det lär väl bli lite te och mys om vädret fortsätter såhär.
Nu hade en kvällsmacka inte suttit helt fel ska jag få tala om!
Tack och hej gott folk :-) Mys på!



/ Sarah



Kommentarer
Postat av: Nisse

Jag kunde inte låta bli efter att ha läst lite mer om KKS, så jag var hos Christina idag och hälsade på. Ska vaccinera min katt först, men sen ska jag hämta 2st små busungar hos dem också :D happydance

2010-08-24 @ 20:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0