Hej Miele

Hoppas du kan komma snart.

Att dumpa sju stycken, 7 veckor gamla kattungar i en dammsugarkartong i skogen är inget jag nånsin kommer kunna fatta.

Me is längting!
KattKommando Syd.

Bolagret är för övrigt livsfarligt att gå in på. Tack och hej massa hundralappar, men skoj var det!

Efter lång tid utan bloggande tänkte jag det var dags att börja så smått. Jag mår mycket mycket bättre, får jobba mer och helt enkelt känner mig gladare än på länge. Nöjd liksom.
Allmänt pyssel som pågår här hemma. Inoljning av köksbänk, uppsättning av nya saker, undanplock och sjungande till allmänt härliga låtar.

HajSvajs!

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Malin

Aw!!!

2010-08-18 @ 10:50:10
URL: http://annamalinpetersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0