Glad!

Efter några timmar i Lund med Tyke och en mysig kväll ihop med Jessica känner jag mig nöjd.
Det blev dock genast bättre då jag läste en kommentar som käre Nils skrivit i mitt förra inlägg. Det visar sig att han har bestämt sig för att bli stödhem åt lilla Giovanna (som jag först tittade på innan jag valde Miele) och hennes bror Guillermo
Känner mig riktigt glad över att något så enkelt som ett blogginlägg kan påverka att nu kommer två små kattungar få ett fint stödhem hos en bra kille (om gamlekatten Skrållan går med på det) 

För övrigt är jag rätt impad över att jag fortfarande har läsare kvar efter mitt lilla uppehåll!
Nu blir det till att krypa ner i sängen med en liten kelen katt och den 8:e boken i serien Häxmästaren av Margit Sandemo.

Godnatt

/Sarah



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ooooh jag måste nog också läsa om Sandemoserierna känner jag!



Förresten så måste jag komma och titta på kisekatten också snart. Är du ledig nåt i veckan?

2010-08-25 @ 10:06:09
URL: http://todeloo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0