Long time no... thinking?

Jag har märkt att de senaste... två månaderna har min hjärna inte orkat engagera sig, den vill inte tänka lite djupare eller bry sig om en hel del saker. Rätt likgiltig faktiskt!

Så vad händer? Lite glädjebesked ska vi ha med här!
På torsdag får jag lov att börja jobba, 25% = 2 hela ljuva timmar om dagen. Detta ska pågå i fyra veckor sen får vi hoppas på att jag kan avancera till 50%. Tror inte det kommer att vara några problem, det känns redan helt okej. Mest att jag inte ska ta ut mig för tidigt så man är tillbaka på noll sen igen. Det vore tragiskt.

Sen med glädjen kommer det lite jobbigare saker och ting också. Jag har blivit bättre och det är epic nice men det innebär att jag måste sluta med mina morfintabletter. Hah, ingen fara tycker jag nu! Men Fru Doktor sa att jag är beroende av dom, jag kommer att känna av abstinens under dessa fyra veckorna jag har på mig att sluta.
Great, jag har blivit en pillernarkoman. Man kan tydligen inte sluta rent av, då får man väldigt ont i hela kroppen och min hjärna och kropp kommer tydligen skrika efter mer piller.
Får helt enkelt ta det hela som det kommer, för jag vill gärna sluta med det här knaprandet!



Igår var jag hemma hos Tyke och tittade på Saw V och VI.
1. Jag är rädd att någon riktigt sjuk person ska få idéer från dessa filmerna och verkligen bli någon slags Jigsaw Copy-cat. Brrrrr.
2. Okej, något som jag nästan finner fascinerande är hur en person kan komma på alla dessa filmerna. Hur störd måste man inte vara för att ha alla dessa tankar och planer på hur en person ska dö och skadas på såna här ovanliga/Hemska/Brutala/Råa/Fantasifulla vis? Psyko-Psyko-Psykopat!

Blä!

Vi avslutar det här inlägget med något lite trevligare, nämligen en bild på finaste Ämmileinen som fyller år idag!♥
HippHippHurra!

/
Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0