En insats

Igår fick jag ett sms från blodcentralen: Vi är i AKUT behov av din blodgrupp. Snälla kom och lämna en påse blod. Tack.
Vem kan ignorera ett sådant sms? Så jag ringde upp blodcentralen, hörde med dom om jag får lov att lämna blod fast jag går på de mediciner jag går på och visst fick jag det! Tur det, annars hade jag haft dåligt samvete. Dagens insats är gjord, det kändes bra.

Fredag. Inte jättefräckt! Hela dagen har känts off och sen behöva lägga ut över 500kr på värktabletter gör inte att det hela känns bättre.
Tack och lov för morgondagen - Tjejmiddag hos Jannicke! ♥ Mat och trevligt sällskap, det är lovely! Hoppas på att det bjuds på fint väder så jag kan försöka få bort lite mer av min blekhet :-D
Söndag, hem till mamma och fira den 45åriga Axel! Familjemys, aiight.
Nja, nu måste jag försöka göra något roligt och kanske t.o.m vettigt?
So long!
/Sarah

Btw, fattar inte vad som hänt med bloggen? Kan inte skriva texten i stycken eller vad det nu heter? Allting kläms ihop till en text! Tragiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0