Bring me the heat!

Idag har det tillbringats fem (5) timmarSnuffs trappa. Värme och trevligt sällskap, helt underbart! Dock är gumpen helt öm och ont och jag har märkt att min vänstra sida av näsan och kind är lite rödare än den högra.
Har längtat så extremt av att få sitta på den dära underbara trappan igen, bli stekt och titta på alla bilar och folk! ♥ 
Får tillbaka på skatten! Inte en stor hög med pengar men nästan 4000 och det är absolut inte helt fel!
Har köpt nya skor och lite nya kläder, har varit på jobb och pratat med en glad chef och jag mår bättre i min kropp just nu.
Det känns bra det här, det gör verkligen det.
Imorgon blir det ännu en sväng till sjukgymnasten sen mataffär och efter det blir det förhoppningsvis fler timmar på trappan ihop med Snuffan och någon trevlig bok.
Nu borde jag dammsuga en sväng!
HajsoooloooongLoveBirds
Linn och jag, Långfredagen.

/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0