Avatar

Har ikväll, för andra gången, sett Avatar :-) Den är helmysig! Såg den ihop med Tyke och vår nya kollega Josefine, en trevlig tjej på snart 24 år. Massa frukt, vatten och en liten dos lösgodis. Helt perfa!

Så förutom en trevlig kväll med tjejerna fick jag en god eftermiddag med grillat hemma hos mormor och morfar innan jobb. Vem tackar nej till nygrillat en varm dag?

Imorgon är det självaste Valborgsafton, Walpurgishnacht. Den ska spenderas (verkar det som) ihop med KusinSofie och KusinRickard och deras familjer. Ganska så dåligt planerat men vi får se vad det blir av det hela! Kan ju inte bli mer än total katastrof :-D
Nu väntar jag på att reprisen av True Blood ska starta, om sisådär 1h 20min -.- . Kommer nog hinna somna innan!
Eller så borde jag passa på att städa undan lite när jag nu ändå har tid? We'll see, we'll see.
Avsluta detta inlägget är något jag ska göra.
Godnatt och sov gott meine liebchens!
/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0