13e April

Okej, livet flyter på. Precis på samma sätt som det har gjort den senaste 1½ månadstiden fast lite friskare och mindre ont. Det är chill liksom.
.
.
.
Vad är det med vädret att vara fint på morgonen, bli mer molnigt under dagen så man inte kan få färg och sen bli jättefint på kvällen igen? Det är som något har bestämt sig att jag aldrig ska få färg i mitt bleka huvud!


Fågelkvitterfågelkvitter och lite borrande samt hamrande. Där var en gräsklippare också. Ljud överallt. Lite ljud av en vår som har kommit.
Mitt tankesätt känns lite flummigt, inte helt som det brukar.
Hungern som talar? Eller all den friska luften jag har fått i mig den senaste tiden. Jag gillar den friska luften. Det ultimata nu vore att kunna ta en riktig långpromenad i skön kvällsol.
Istället har jag rensat ur mina "garderober" vilket inte är fy skam för det är något jag har behövt göra länge.
Hm.
.
.
.
Min gröt kallnar.
Arrivederci
/ Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0