Whoppidoo

Igår skrev jag att jag förmodligen skulle flytta till en ny lägenhet.
Idag kan jag skriva att jag SKA flytta till en ny lägenhet.
Om si så där 8 dagar
Å T T A  D A G A R !

Hur jag ska hinna packa och göra klart på den tiden har jag ingen aning om.
Iofs har jag väl kvar denna lägenheten längre än så, så det är väl inte så jättestressigt :-)

Men scheisse vad det blev mycket nu på en gång.
Jag har bott här i ca 4 månader och nu sticker jag igen!
Och vet ni vad? Jag kommer att ha ett badkar där!

Det känns bra!

Var och tittade på den innan och den känns stor och fin, dock lite småfix men värden ska måla och ordna nu innan det är dags för inflyttning. Det som var störst minus var helt klart badrummet. Det är inte rent så fint som jag önskat ha det men man kan ju inte få allt ;-P
Nä, detta kommer att bli jättebra! Jag är glad :-D

JadåJadå
Nu vill jag inte skriva mer här så
HAJDÅ!

/ S a r a h


Kommentarer
Postat av: B.

Gudars vad du flyttar människa :-O Det är tur vi har internet så man slipper brevväxla! Hinner ju inte med i svängarna alls, hehe. Allt bra annars?



"Plopp".

2009-10-22 @ 20:11:35
Postat av: Sarah

Hej Björn :-D :-D Jag vet! Jag kan inte hålla mig på ett ställe länge verkar det som :-O Men ja, det är bra med mig tack :-9 Själv också? Hur går det med ditt lägenhetsletande?

2009-10-22 @ 20:16:32
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/
Postat av: Björn

Hallå :-D Vad bra! Hoppas du kommer trivas i ditt nya hem! Allt är bra här tack! Jag gör ett litet uppehåll i letandet nu under den kalla och blöta "vintern", och tar nya tag mot våren. :-) Känner att jag har råd att vara lite kräsen, så jag tänker välja med omsorg, vill gärna att nästa flytt blir den sista på ett tag! Kanske tar en bostadsrätt, vi får se! :-)



Vi får se till att ses någon dag snart! Fest är ju alltid en bra mötesplats, du får skrika till när det drar ihop sig. :-) Schmusen.

2009-10-22 @ 20:27:33
Postat av: Sarah

Ja, ta din tid så kommer din drömlägenhet att dyka upp! Och en bostadsrätt låter inte som en helt dum idé :-)



Klart vi får ses snart, även om vi säger det mer än det sker. :-P Du kan kanske dyka upp på en inflyttningsfest ;-D

2009-10-23 @ 20:12:55
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0