uuurrk

Ska ta och berätta att jag har, för första gången i mitt liv, städat ur ett duschavlopp.
Jag har tagit bort hår och lite sådant förut men idag lyfte jag upp allt som kunde lyftas upp och Piiiii vad räligt!
-.-
Någon gång ska väl vara den första!  Och tyvärr är det inte den sista.

Ska också ta och informera om att efter idag... typ... Så kommer jag inte vara så aktiv vid datorn på ett tag p.g.a. flytt av internet som tar en alldeles för många dagar.
Thank god för facebook på mobilen! Och för att man har nära hem till de gamla och deras dator :-D

Sista natten i min söta lilla myslägenhet. Kommer att vara lite saknad faktiskt.

Nu blir det en sen kvällsmacka och lite te <3

Ha det fint !

/ S a r a h



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0