Tjodirittanlej

Halloj!

Dåligt med uppdateringar nu... I know!

Har målat och tapetserat fondtapeter i nya lägenheten :-) Kommer nog bli rätt så bra där faktiskt!
Fortfarande det där lilla, lite fula badrummet som retar mig. 
Och jag önskar att min klädkammare vore större! Som en riktig walk in closet, gigantisk och fin och ljus :-D
Får skaffa garderober och byråar och sånt istället. Khmm...

Jag kan ärligt talat inte skriva sammanhängande idag, bara megaflummig.

Om en tre timmar blir det hela familjen hos Rolf och Agge :-) Fira mormor och morfar 50årig bröllopsdag!
Att man orkar hålla ihop med en och samma person så länge?

Ha det gott

/ S a r a h

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu vill jag komma och hälsa på igen! :D Och se hur du har det nu... Vi kan kvällsfika igen, det var väldigt mysigt!

2009-10-28 @ 16:31:47
URL: http://doodoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0