Tisdag 091006

En gång fick jag en julklapp av min kompis Malin. Hon hade bränt en cd med låtar som hon gillar och som hon trodde jag skulle tycka om. Fast där fanns låtar som inte föll mig i smaken så uppskattade jag verkligen cdn.
Det blev ju liksom att hon gav mig en bit av sig själv, en bit av hennes smak.
Presenter från ens vänner som de gjort själva är inget man får så ofta men det är något som uppskattas.
Jag träffar Malin väldigt sällan nuförtiden och när jag saknar henne så är det bara till att sätta igång skivan och sjunga med!

En vän fyller snart 20 och tills dess ska jag ha gjort ett armband till henne! Inget märkvärdigt dock, bara vanlig plast och träkulor i glada färger, perfekt när den färgglada hösten börjar försvinna och allt omkring en är grått!

Idag är jag ledig och tänkt använda min tid till att städa (får se hur det går!) och leta lite lägenheter.
Ska även få spendera en timme eller två i Fröken Mårtenssons sällskap och avnjuta en trevlig, lång och uppfriskande skogspromenad tillsammans.



Och på lördag ska jag åka in till stora staden och handla lite! Woho Malmö! Fika med Jessica W. och allmän julklappsspaning :-D Efter det blir det Lund och allmän umgänge med min moder.

Ha det gott!

/ S a r a h

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha har du kvar den skivan? Jag hade faktiskt glömt bort att jag brände en skiva till dig i julklapp. Kul att du lyssnar på den någon gång ibland. :)

Och vi måste ses snart! Jag vill gärna se hur du bor nu. Är du ledig på fredag?

2009-10-06 @ 18:04:41
Postat av: Nisse

jaså lägenhetsspaning? :-O

2009-10-07 @ 17:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0